14 czerwca 2013

Nagroda od firmy Flormar

Hejka :)
Jakiś czas temu wzięłam udział w konkursie kawiorowym zorganizowanym przez firmę Flormar na facebooku. Udało mi się zdobyć tam pierwsze miejsce, z czego naprawdę się cieszę i czułam się wyróżniona. Nagrodą w konkursie były lakiery kawiorowe, lecz nie wiedziałam dokładnie ile i jakie, wiec była to niespodzianka. Dziś przywitał mnie kurier z paczką.

Zobaczcie co  w niej się znajdowało:




 Lakier ciemny granat - numer 398


 Lakier jasny róż - numer 396


Lakier srebrny nr 112

Muszę przyznać ze do tej pory miałam tylko jeden lakier z tej firmy i był naprawdę dobry. Miałam kolor biały matowy, super kryjący, byłam z niego zadowolona. Także bardzo się cieszę zostałam posiadaczką tych trzech nowych lakierów. Z pewnością przydadzą się do tworzenia nowych zdobień.









Jak widać dostałam również trzy lakiery kawiorowe. Tutaj widocznie przez pomyłkę dostałam dwie takie same buteleczki z jasnym kawiorem, ale nie szkodzi być może zrobię dla was rozdanie. Do lakierów kawiorowych jest dołączony lejek i pudełeczko, co pomaga w zbieraniu kuleczek do buteleczki, jest to na pewno pomocne przy robieniu mani, bo nie gubimy ich i mamy je na dłużej. 

Chciałabym jeszcze raz podziękować firmie Flormar za nagrodę. 

Pozdrawiam
efelinka



1 komentarz:

  1. gratuluję wygranej :)

    PS Piękne mani w nagłówku <3 kolory cudowne!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...