20 sierpnia 2013

SWATCHES: Golden Rose Jolly Jewels 106#

Hej,
przedstawiam Wam piękny toper z Golden Rose,
jest to mix brokatu i hologramików, w odcieniach żółtego, zieleni i fioletu. Lakier jest po prostu napakowany brokatem, daje duże krycie juz przy jednej warstwie.
Przyjemnie się nakłada, ale ze zmywaniem już tak nie jest :P haha, bo to brokat i wiadomo jak trzeba się natrudzić :P



Nałożyłam go na pomarańczowy oraz na czarny lakier

jedna warstwa

2 warstwy, już prawie nie widać lakieru bazowego :)

5 komentarzy:

  1. Ciągle marzy mi się jakiś JJ, ale boję się, że zaglądając na stoisko GR nie wyjdę z jednym, ale z kilkoma lakierami :)Podoba mi się efekt drugiej warstwy, szczególnie jeżeli zastosuje się go np tylko na jednym paznokciu

    OdpowiedzUsuń
  2. 2 warstwy wyglądają świetnie. mam ten lakier już chyba od pół roku i tak patrzę na te Twoje zdjęcia i zastanawiam się dlaczego jeszcze nim nie malowałam :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Na czarnym wygląda extra :) i 1 warstwa jest wystarczająca. A co to za pomarańcz?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...