27 września 2013

SWATCHES: Golden Rose, Carnival #13 i #08


Nowości od Golden Rose, seria Carnival zawiera 16 brokatowych lakierów do paznokci. Zanurzone w lakierze drobinki brokatu o różnym kształcie i rozmiarze oraz bogatej kolorystyce przypominają karnawałowe konfetti. Ja długo zastanawiałam się jaki lakier wybrać, aż w końcu zdecydowałam się na te dwa poniżej. Jestem pod wrażeniem ilością zanurzonych w nich drobinek brokatu, wystarczy jedna warstwa aby otrzymać porządany efekt.


Golden Rose, Carnival, #08 i #13

Golden Rose, Carnival, #08

 

Golden Rose, Carnival, #13


Golden Rose, Carnival, #08
Ombre + jedna warstwa Golden Rose, Carnival #08

Golden Rose, Carnival, #13

Ombre + jedna warstwa Golden Rose, Carnival #08


 A tutaj reszta kolorów z serii Carnival:


Skusicie się na jakiś?

Pozdrawiam

7 komentarzy:

  1. ooo zazdroszczę.. ja nigdzie ich nie mogę znaleźć.. :) gdzie kupiłaś??:) :D ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Już są? Jejku, jejku! Drżyj mój portfelu :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kształtem bardziej mi się podoba ten niebieski z sześciokątami ale oba wyglądają fajnie w efekcie końcowym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muito lindo esses esmaltes :)
    Boa noite!

    OdpowiedzUsuń
  5. niebieskiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, kupiłam godzinkę temu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam niebieski :D
    piękne cieniowanie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...