22 lutego 2014

Krwawe mani za pomocą soli - Salted watercolor bloody mani

Hej
Jak tylko zobaczyłam paznokcie od Spektor's Nails na jej blogu od razu wiedziałam ze muszę zrobić podobne. Potrzebne do niego są farbki akrylowe, woda i trochę soli. Efekt na paznokciach wychodzi zawsze inaczej, moje przypomina mi trochę rozcieńczoną krew w wodzie.
Jak zwykle zapraszam do zobaczenia tutorialu jak wykonać.







Lubicie farbki akrylowe?

Farbki te maja to do siebie, że możemy je przed nałożeniem top coatu zmyć wodą i malować ponownie. Niestety większość moich farbek mi już wyschnęła i mam tylko 3 tubeczki, muszę rozejrzeć się za nowymi.

A tu dla przypomnienia wcześniejsze zdobienie z użyciem farbek akrylowych i tutorial.


 Pozdrawiam :*

8 komentarzy:

  1. Te krwawe wyglądają nieziemsko! bardzo realistycznie! Jesteś niesamowicie zdolna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odebrało mi mowę.. boskie! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne!! Mi się widzi coś takiego w czerni i bieli :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, genialne ^^ dzięki za tutka ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdobienie i wygląda na prawdę intrygująco, ale nie wiem czy moje suche skórki dałyby rade tej soli :)

    Mało to już od jakiegoś czau rozglądam się za farbkami akrylowymi ale nie wiem na jakie się zdecydować...

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej! Tak jak Ty prowadzę bloga o zdobieniu paznokci. Jeżeli miałabyś czas zerknij na nie. Jeśli coś Ci się spodoba, zapraszam do obserwowania strony i wspomnienia o niej u siebie na blogu. http://malgosiek.blogspot.com/ to do niczego Cię nie zmusza, przepraszam za spam, ale jestem młoda i bardzo mi zależy na tym, żeby ktoś się zainteresował tym co robię, na pewno się odwdzięczę w jakiś sposób. Przepraszam jeszcze raz za spam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...