11 marca 2014

SWATCHES: Wibo WOW Sand Effect - Efekt matowego piasku 01#

Hej,
Przedstawiam kolejny piasek od Wibo, nie posiada drobinek, brokatu, jest to ciemny granat, bądź ciemnoniebieski kolorek. Jak dla mnie zwyklak, niczym mnie nie urzekł, niestety :P
Za to dobry, jak ktoś się spieszy i nie chce mu się czekać na wysychanie lakieru - piasek schnie bardzo szybko, 2gą warstwę można nakładać praktycznie po pół minutki od nałożenia pierwszej -  i to jest plus. Zmywanie też na plus :)
Dostępny w Rossmanie, w szafie Wibo.








6 komentarzy:

  1. piekne masz paznokcie :) tego piasku nie mam ale podoba mi sie bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piasek całkiem całkiem, ale sama raczej bym go nie kupiła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor genialny :) podobny mam na pazurkach ale nie w wersji piaskowej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten lakier w swojej kolekcji i jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie ten kolor zupełnie do siebie nie przekonał i po jednej próbie noszenia go na paznokciach, wysłałam go w świat ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. mi się on bardzo podoba :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...