18 sierpnia 2014

Lakiery hybrydowe Semilac

Hej

Przedstawiam moją kolekcję lakierów hybrydowym Semilac. Mam nadzieję ze ten post będzie pomocny dla tych którzy zastanawiają się jaki kolor wybrać. Sama przed zakupem szukałam różnych fotek w sieci bo jak wiemy te z strony producenta nie oddają prawdziwego koloru.
Zapraszam również na zakładkę Hybrydy gdzie są już niektóre kolorki na paznokciach.

Moje kolory to:

001 - Strong White
002 - Delicate French
003 - Sweet Pink
022 - Mint
032 - Bisciut
037 - Gold Disco
040 - Canary Green
042 - Neon Raspberry
047 - Pink Peach Milk



















Pozdrawiam :*

2 komentarze:

  1. zielony i miętka są cudowne!! Kurcze te hybrydy zawładnęły blogosferą i chyba ja też muszę się na nie skusić ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że przygotowałaś taki post! Właśnie robie research przed zamówieniem i Twoje swatche bardzo mi pomogą :) Zielony "Canary green" jest ekstra!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...