11 marca 2015

Paczka od Golden Rose - RICH COLOR: 78, 79, 80, 81, 82, 137, 138, 139


Siostra już pokazywała więc teraz ja chciałabym pokazać zawartość paczuszki jaką otrzymałam od Golden Rose. Znajdowało się w niej 9 lakierów z serii RICH COLOR oraz top coat.
Serię RC bardzo lubię, lakiery są mega napigmentowane, nadają się przez to do stemplowania.
Dwie warstwy wystarczą żeby dobrze pokryć paznokcia. Buteleczka jak dla mnie też na plus, bo nie zajmuje dużo miejsca w pudełku.
















Pozdrawiam :*


9 komentarzy:

  1. Śliczne, ładna kolekcja:-)tylko pozazdrościć

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kolekcja. Lubię lakiery GR za ich trwałość i piękne kolory.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  3. jak dla mnie wyjątkowy jest nr 78- takiego różu jeszcze nie mam w swojej niemałej kolekcji:) PS. Na ostatnim zdjęciu jest chyba jakiś błąd z numeracją bo ten piękny róż jest oznaczony jako 81, a jako 78 jakiś taki szary...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej faktycznie, błąd się wkradł. Już poprawiam dzięki :*

      Usuń
  4. Uwielbiam lakiery GR :) Piękne są te kolory :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj kolory zupelnie nie dla mnie ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę :) Mnie najbardziej z tej kolekcji podobają się kolory od 79 do 83, takich jeszcze nie mam i coś czuję, że za chwilę się to zmieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja ukochana seria lakierów, zazdroszczę przesyłki ;)
    Piękny jest 79, muszę po niego pobiec :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...