28 czerwca 2015

Neonowy "Suggar Effect" - Semilac & Cosmetic Zone

Hejka

Suggar Effect, czyli bardzo ciekawy efekt na paznokciach. Jest prosty w wykonaniu :)
Wystarczy miec proszek akrylowy, ja zakupiłam 5 neonowych kolorów na allegro i muszę powiedzieć, że efekt jest nieziemski. Neony rządzą!
Najpierw wykonałam hybrydowy manicure wraz z Topem hybrydowym, przemyłam paznokcie i namalowałam wzór białą hybrydą, po czym posypałam zdobienie akrylem. Pazurki trzeba utwardzić w lampie, a następnie oczyścic je delikatnym pędzelkiem i mamy gotowy manicure :)

Użyłam:
Semilac Base
Semilac 0131 Lovely Mickey
Cosmetic Zone PST1
Semilac Top
Semilac 001
Kolorowe akryle z allegro
Pędzelek do zdobień, wachlarz

Zapraszam serdecznie :)










video

12 komentarzy:

  1. Cześć :-) Umiesz robić przepiękne wzory na paznokcie ! Mam jedno pytanie . Gdzie można kupić gąbeczkę do cieniowania lakierów na paznokciach ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz je kupic w każdej drogerii :) Ja swoje kupuje zawsze w rossmanie, jest ich w opakowaniu 6 szt (plastikowe opakowanie w ksztalcie koła a w środku gąbeczki :)

      Usuń
  2. Super to wygląda!!
    Kolejny świetny manicure!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznaję paznokcie wyglądają bardzo fajnie, apetycznie :) Takie małe arcydzieła. ;)



    http://iknowhathis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ladne. A jak to wyglada po kilku dniach??? Sciera sie ten proszek akrylowy??? Brudzi??? Tego sie obawiam, ze moze to byc nietrwale

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic a nic się nie ściera :) to jest bardzo trwałe i twarde :) a co do brudzenia, to zależy jaki kolor mamy, bo jasne mogą się brudzić...ale wystarczy wyczyścić szczoteczką i wszystko wraca do normy :)

      Usuń
  5. Piękne Paznokcie :D Ile kosztują te proszki kolorowe ? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a mogłabys dac namiary na te proszki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. proszę bardzo :) http://allegro.pl/jaapee-akryl-kolorowy-3-gramy-bajeczne-kolorki-i5388753427.html

      Usuń
  7. Jakie są nazwy kolorów, które zamawiałaś ? ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...