12 października 2015

Mermaid Effect & Holo Effect - Indigo

Hejka,

Delikatne pazurki, każdy inny :)
Do uzyskania efektu holo wykorzystałam stary brokat holograficzny, zakupiony kiedyś na allegro. Nałożyłam na warstwę dyspersyjną, pokryłam topem hybrydowym. Doskonała alternatywa dla oryginalnego efektu holo od Indigo, którego niestety już nie było w sklepie.
Żel Sugar Effect idealnie nadaje się do zdobień, wystarczy zwykły, cienki pędzelek i do dzieła :)

Użyte produkty:
Madam Glam Soak Off Base Gel
Semilac 001 - Strong White
Indigo - Top Secret
Indigo Sugar Effect Gel
Indigo - Efekt syrenki
Brokat srebrny holo
Cyrkonie Swarovski Crystal ss4
Semilac Top







Wideo

12 komentarzy:

  1. Tworzysz wspaniałe cuda na paznokciach ale teraz przeszłaś sama siebie - coś fenomenalnego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne! !
    Mam pytanko żel z hybryda moge łączyć?

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie, niby dużo się dzieje, ale wszystko idealnie zgrane, miło się patrzy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zdobienie. zazdroszczę takiego talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny efekt. Uwielbiam gdy na paznokciach dzieje się tak wiele. Sama mam holo pyłek z Indigo ale nie miałam okazji go jeszcze przetestować, ale w już opakowaniu wygląda nieziemsko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam holograficzny efekt w różnych kombinacjach....extra!

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam! Czy jesteś w stanie podać mi linka do tego pyłku holo? pozdrawiam justy00@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten brokacik był zakupiony bardzo dawno na allegro...

      Usuń
  8. Tworzysz bardzo fajna stronkę. Wiele ciekawych porad :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...