30 grudnia 2015

Swatches: NeoNail Uv Gel Polish Color

Hejka :)

Chciałam zaprezentować przepiękne kolory od NeoNail !
Zapraszam !



Milk Shake - biały, bez drobinek, bardzo dobra pogmentacja i nie ma problemów z utwardzaniem
Glitter Gold - łagodne złoto, malutkie iskrzące drobinki, zatopione w bezbarwnej hybrydzie, 2 warstwy wystarczą
jest inny niż Gold Disco Semilac, w Semilacu mamy grubszy brokat
Pure Black - czerń, także nie robi problemów przy utwardzaniu
Summer Mint - mięta idealna, odpowiednik Mint Semilac
Phoenix - ciemna butelkowa zieleń, a w niej mnóstwo holograficznych drobinek, jest Mega

Natural Beauty - nudziak idealny, w moim stylu, bez żółtych tonów, Semilac takiego nie posiada niestety, odpowiednik Cosmetics Zone PST1
Sweet Candy - delikatny róż, w nieco chłodnej tonacji, piękny na każdą okazję
My Lolita - żywy kolor, troszkę neonowy ale nie do końca
Cherry Lady - piękna ciemna czerwień, metaliczna, odpowiednik Semilac 098 Elegant Cherry
Lady Ferrari - żywa czerwień, bardziej pomarańczowa, strażacka, odpowiednik Semilac 039 Sexy Red


Zapraszam na film :)

8 komentarzy:

  1. Nie wiedziałam, że te lakiery poza numerkami mają już też swoje nazwy i kolory na buteleczce. Ja mam jeszcze te tylko z numerkami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaleciało Semilackiem tak baaardzo :o

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, ja mam problem z czarnym lakierem PureBlack od Neo Nail a mianowicie pod pierwsza warstwę często po jakies godzinie od zrobienia hybryd podchodzi mi powietrze od boków paznokcia... Tylko z tym kolorem mam taki problem. Nie wiecie może skąd takie cos się robi??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm, może utwardzaj dłużej ten kolor. Jaka masz lampę ?

      Usuń
    2. Mam lampę uv ale tylko z tym kolorem mam problem. Wydaje mi się ze jest zważony lub cos w tym stylu. Ostatnio nawet robiłam reklamacje bazy z neonail, i okazało się, ze firma wypuściła felerna partie.Pewnie z Pure Black bylo podobnie.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...