12 lutego 2016

Glass Nails - Efekt popękanego szkła na paznokciach - Madam Glam Heart Attack & Bright Barbie Pink

Hejka,

Glass Nails - popękane szkło na paznokciach
Zdobienie bardzo proste do wykonania, wystarczy posiadać specjalną folię do Glass Nails
Ja swoją kupiłam u @nails.butik1
Swatche folii oraz tutorial jak ciąć i kleić folie są tutaj

Do wykonania tego mani użyłam
Madam Glam Base Gel
Madam Glam Heart Attack
Madam Glam Bright Barbie Pink
Madam Glam Top Gel
Folia Glass Nails @nails.butik1
Sonda do zdobień









6 komentarzy:

  1. perfekcyjne pazurki:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Na czerni efekt jest na prawdę bajeczny !

    OdpowiedzUsuń
  3. Zamówiłam tę folię, nie mogę się doczekać aż dotrze :) Pięknie wygląda na pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolory świetnie połączone ze sobą ja kupie folie chyba z indigo ,a jaka to marka lakierow?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...