28 września 2016

Pastelowe kolorki od Victoria Vynn oraz delikatne pazurki

Hejka,

ostatnio moja siostra pokazała Wam słocze Pure Creamy Hybrid od Victoria Vynn, tym razem ja także pokażę swoje wybrane kolorki oraz moją propozycję na wykorzystanie ich na paznokciach.





Marka ta ma dostępny także świetny żel do zdobień Smart White

Cieniowanie 2 kolorów, zdobienie na szybko oraz top mat na wierzchu


Kilka słów od producenta:
KREMOWA HYBRYDA
PIERWSZA USUWANA ALKOHOLEM
Super kremowa hybryda dla klientek które oczekują gwarancji pięknego, olśniewającego  koloru i super połysku do następnej wizyty w salonie – do 4 tygodni.
PURE:
  • KREMOWY lakier hybrydowy
  • BEZPIECZNY dla paznokci i dłoni
  • BEZPIECZNY dla stylistki
  • Formuła BEZ DRAŻNIĄCEGO zapachu
  • KREMOWA KONSYSTENCJA o właściwościach samopoziomujących
  • 100% KRYCIA pierwszą warstwą koloru
  • Efekt GLASS NAILS – intensywny połysk aż do usunięcia stylizacji
  • SUPER TRWAŁY nawet do 4 tygodni
  • 3 STOPNIOWY: baza, kolor, top
  • Utwardzany w lampie LED już w 30 sekund
  • PĘDZELEK– włosie i jego długość specjalnie do lakieru PURE
  • 2 SPOSOBY USUWANIA:
  1. INNOWACJA ! ALCO REMOVER – specjalistyczny preparat oparty na alkoholu, a nie na acetonie! bezpieczniejszy dla płytki paznokcia, chroni przed nadmiernym wysuszeniem, działa antybakteryjnie i antyseptycznie – usuwa stylizację ok. 15 min., do piłowania.
  2. STANDARD: SALON REMOVER UV/LED MANICURE – na bazie acetonu, usuwa stylizację w ciągu ok. 7-10 minut, bez piłowania topu pilnikiem.
PAMIĘTAJ – produkt:
  • przechowuj z dala od promieni UV i od ciepła
  • dbaj o czystość szyjki butelki
  • dokręcaj butelkę jeśli stylizacja jest zakończona
  • Pure Alco Remover – przechowuj w szczelnie zamkniętej butelce (alkohol paruje)
  • Rekomendowane utwardzanie w lampie LED
 A tak prezentują się poszczególne kolory
001 Absolute White

002 Velvet Agate - transparentny róż z drobinkami do frencha


006 Graceful Pink - piękny odcień brzoskwinki

028 Pastel Mint - dosłownie, pastelowa mięta

030 Polar Sky - błękitno - fioletowy kolor

034 Graphite Sunset - niebieski grafit

036 Jet Black - czarny

Buteleczki są piękne




Swatch - video


Delikatne kropeczki na hybrydach Pure :)

użyte produkty
Video - tutorial

12 komentarzy:

  1. Cudne kolory, na 34 sama chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem zakochana kolorkiem 030 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *zauroczona :D po polski pisać już chyba nie umiem :D

      Usuń
  3. uwielbiam pastele <3 więc i te przypadły mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne, bardzo podoba mi się numer 006 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne kolorki, zwłaszcza ta mięta wpadła mi w oko. Kurcze ta firma kusi mnie coraz bardziej, bo maja naprawdę ładne kolorki. No i dużo pochlebnych opinii o nich czytałam więc to kolejny argument żeby w końcu jakieś zakupić.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam. Moje pytanie dotyczy paint gel VV, a zwłaszcza jego konsystencji. Jestem w posiadaniu takowego produktu i mam wrażenie, że jest zbyt gęsty. Zamiast płynnie rozprowadzać się po płytce jest sporo gęściejszy niż np. pasta do zębów i ciężko nim stworzyć stylizację. Jak jest u Ciebie? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chodzi Ci o biały kolor? to jest pasta do zdobień, np do babyboomera, one stroke czy zhostovo
      ale możesz do białej dodac jakąs hybryde i wyjdzie normalniejsza konsystencja :)
      inne art gele VV sa normalnej konsyst jaką ma mieć paint gel

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...