16 października 2016

Czarne paznokcie, pyłek Chameleon, cyrkonie Sv - Perfect Beauty

Hejka

dziś u mnie na pazurkach pyłek kameleon Luminous, cyrkonie Golden Shadow, a to wszystko na czerni od Perfect Beauty



Jakość produktów Perfect Beauty jest naprawdę rewelacyjna, jest to profesjonalna marka.
Pyłek jest bardzo drobno zmielony, uzyskujemy piękną taflę bez żadnych widocznych drobinek. Mieni się on na złoto oraz bordowo, w załeżnosci od padania światła, jest cudowny.
Bazą w tym zdobieniu jest czarna hybryda o idealnej pigmentacji. na upartego wystarczyłaby naprawdę jedna warstwa, ja dałam 2 dla pewności. Pyłek oczywiście nakładamy na utwardzony top bez dyspersji, wcieramy go za pomocą pacynki do cieni. Ja dodatkowo urozmaiciłam paznokcie na których jest pyłek, namalowałam wzorki tym samym topem, zrobiłam to przed nałożeniem pyłku.
Cyrkonie nałożyłam na Vitamin Base i trzymają się idealnie.

użyte produkty:
Cleaner
Dehydrator
Vitamin Base
Gellaxy Black
Elastic Top Coat
Mirror Powder Chameleon Luminous
Cyrkonie Sv Golden Shadow SS7 


Dajcie znać czy takie pazurki przypadły Wam do gustu :)






Zapraszam na video - tutorial


3 komentarze:

  1. świetnie wyglądają z tym trójwymiarowym wzorkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie ;) Nie za dużo, ale coś ciekawszego jest :) podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  3. ale piękne, te wzorki wyglądają cudownie ! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...